Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Tovar na Slovensko doručujeme zvyčajne do 2-3 pracovných dní. Doručovanie do Česka trvá 2-4 pracovné dni. Lehota sa môže predĺžiť podľa dostupnosti tovaru.

Koľko stojí poštovné za doručenie balíku? Ako mi bude balík doručený?

Pre Slovensko platí cena 4,20€ a pre Česko 200 českých korún. Balík ti bude doručený prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS Slovakia. Pred doručením balíka budeš informovaná emailom/sms o doručení balíka zo strany GLS. V deň doručovania ti bude kuriér volať.

Ako môžem zaplatiť za tovar?

V súčasnosti je možné tovar uhradiť formou dobierky pri doručení tovaru kuriérom alebo prevodom na bankový účet pred doručením tovaru k tebe. V prípade ak sa tovar doručuje do Česka, dobierka sa hradí v českých korunách.

Objednala som si topánky aj oblečenie, akým spôsobom mi bude tovar doručený?

Ak si si vytvorila tzv. spoločnú objednávku (topánky + oblečenie), tovar ti bude doručený v dvoch (2) samostatných balíkoch, keďže z hygienických dôvodov topánky zasielame separátne. Nemusíš sa báť, vždy budeš platiť len cenu jedného (1) poštovného

Môžem si zakúpený tovar vymeniť?

Samozrejme, tovar je možné vymeniť cez službu výmenný balík. Všetky podrobné informácie k tejto službe nájdeš v sekcii s názvom "VÝMENA TOVARU".

Môžem si tovar vyzdvihnúť aj osobne?

Áno, sprav si objednávku na dobierku a do poznámky uveď, že máš záujem o osobný odber. Keď bude objednávka nachystaná, budeme ťa kontaktovať za účelom vyzdvihnutia tovaru. Pri osobnom odbere samozrejme neplatíš poštovné.

Máte aj kamennú predajňu?

Bohužiaľ fungujeme len ako internetový obchod.

Doručujete aj do zahraničia?

Doručujeme do vybraných krajín EÚ (Rakúsko, Nemecko, Maďarsko, Španielsko, Taliansko a ďalšie). Pre bližšie info nás prosím kontaktuj.

Doručujete aj na poštu?

Nie, tovar doručujeme výlučne cez nášho kuriéra GLS.

Môžem tovar vrátiť? Ako mám postupovať pri vrátení tovaru? Kedy mi vrátite peniaze za vrátený tovar?

Nepoškodený a nenosený tovar môžeš vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia. Tovar zašli k nám na adresu: Pri kalvárii 31, 917 01 Trnava a uveď nám súčasne tvoje číslo bankového účtu. Peniaze ti zašleme najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru k nám.

Môžem tovar reklamovať?

Samozrejme tovar môžeš reklamovať v záručnej dobe. Pre bližšie informácie nás prosím kontaktuj na naších kontaktných telefónnych číslach, prípadne na emailoch.

Potrebujem s Vami niečo riešiť, ako najlepšie sa mám s Vami spojiť?

Ak máš akúkoľvek otázku na topánky píš alebo volaj na appleshoessk@gmail.com alebo +421 951 468 876. 
Ak máš akúkoľvek otázku na oblečenie píš alebo volaj na greenappleeshop@gmail.com alebo +421 904 700 079.
Prípadne môžeš využiť náš kontaktný formulár v sekcii "POMOC". 

Písala so Vám na Instagram / Facebook, zatiaľ nemám odpoveď, prečo?

Sociálne siete (Instagram, FB) nie sú primárne určené na komunikáciu so zákazníkom, preto vždy prosím využi službu nášho supportu na kontaktných emailoch alebo telefónných číslach nato určených, kde dostaneš odpoveď ihneď.

Prečo mi prišla správa od kuriéra (GLS) na inú sumu ako je suma mojej objednávky?

Je to z dôvodu, že si si spravila tzv. spoločnú objednávku (oblečenie + topánky). Keďže pri spoločnej objednávke balíky zasielame separátne, bude ťa kuriér GLS informovať dokopy o 2 balíkoch - to znamená, že ti prídu 2 smsky v ktorých budeš mať zvlášť sumu za topánky a zvlášť sumu za oblečenie (keď si obe sumy zrátaš dostaneš rovnakú sumu aká je uvedená v tvojej objednávke). 

Nebudem platiť 2x poštovné keď mi prídu 2 balíky zo spoločnej objednávky?

Nie nebudeš, keďže cena poštovného sa pri spoločnej objednávke delí na polovicu, celkovo platíš vždy len jedno poštovné.